Backoffice medewerker
In deze functie heb jij de verantwoordelijkheid voor verwerking, kwaliteit en klanttevredenheid over je eigen administratieportefeuille. Je maakt onderdeel uit van een hecht dynamisch team. En dat allemaal digitaal en met slimme software. Ga jij de uitdaging aan?
Backofficemedewerker
Yaarwerk is een innovatief boekhoudkantoor waar wij vinden dat ondernemers zo min mogelijk last moeten hebben van hun administratieve verplichtingen. Wij zijn oplossingsgericht en geloven dat het anders kan; beter kan.
Ondernemers vooruit helpen is onze missie en passie. Onze klanten verdienen een betrokken partner die hen ontzorgt, zodat zij zich kunnen richten op datgene waar zij zelf goed in zijn. Wij werken met Yuki, een online boekhoudplatform dat heeft bijgedragen aan de introductie van robotic accounting. Daarbij streven wij naar administratieve processen die optimaal zijn, zodat wij meer ruimte hebben voor persoonlijk contact met onze klanten. Dankzij onze dienstverlening ziet de ondernemer kansen en is hij beter in staat deze te benutten. Krijg jij er energie van om hieraan bij te dragen? Dan past Yaarwerk goed bij je!
De functie
Als Backofficemedewerker ben je bij Yaarwerk onderdeel van een enthousiast team dat de administratie en het jaarwerk verzorgt voor een gevarieerde klantenkring die voornamelijk bestaat uit startende en groeiende ondernemers. Samen met de ondernemers controleer je de boekhouding op juistheid, compleetheid en je signaleert zaken die voor de klant belangrijk zijn. Je zorgt ervoor dat alle aangeleverde documenten en vragen snel behandeld en verwerkt zijn. Heb jij affiniteit met administratieve werkzaamheden en wil jij je begeven in de wereld van de accountancy dan is deze vacature wellicht iets voor jou.
Wat ga je doen
- Verwerken van financiële documenten en bankmutaties;
- Het matchen van openstaande bankmutaties en documenten;
- Monitoren van automatiseringsgraad;
- Up-to-date houden van database met klantinformatie;
- Inventariseren van verbeterpunten in de huidige systemen;
- Begeleiden van nieuwe klanten in het gebruik van de Yuki software;
- Het beantwoorden van vragen van de klant;
- Het verwerken en ondersteunen van ad-hoc opdrachten/projecten.
Kortom, je hebt de gedeelde verantwoordelijkheid samen met het team voor de kwaliteit en klanttevredenheid.
Wat neem je mee
- Minimaal mbo-4 diploma in de financiële richting;
- Gewend direct met de klant te communiceren;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Kennis van de boekhoudsoftware Yuki is een pré (maar niet noodzakelijk)
En qua persoonlijkheid
- Je hebt goede sociale- en communicatieve vaardigheden en de ambitie om door te groeien;
- Je bent ondernemend en wil graag meebouwen aan het succes van Yaarwerk;
- Je bent enthousiast en positief ingesteld;
- Je werkt accuraat en snel;
- Je bent oplossingsgericht en werkt graag in een dynamische omgeving.
Wat bieden wij
Wanneer je start bij Yaarwerk bieden wij jou:
- Een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder lunch, bonusregeling, pensioen, fietsplan en een thuiswerkregeling om je thuiswerkplek in te richten;
- Een werkgever die oog heeft voor jou als persoon en hapiness als belangrijkste kernwaarde heeft;
- Een prettige werksfeer in een dynamisch team;
- De mogelijkheid je verder te ontwikkelen;
Herken jij jezelf in de vacature en zoek je naar een baan met veel uitdaging in hartje Rotterdam? Pas je ook nog eens in een enthousiast en ambitieus team, waarin hard gewerkt wordt, maar waar ook plaats is voor ontspanning en een borrel op zijn tijd? Dan is deze functie iets voor jou!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Solliciteer nu!
Enthousiast geworden? Leuk! Je kunt via onderstaand formulier solliciteren. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Benieuwd naar andere vacatures?
Past deze functie niet helemaal bij jou? Check dan onze andere vacatures. Staat jouw vacature er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. Wie weet kunnen we snel in gesprek over jouw toekomst bij Yaarwerk!