Stap 1
Tijdens het kennismakingsgesprek worden al je wensen en verwachtingen besproken.
Stap 2
Binnen 24 uur ontvang je een op maat gemaakte offerte.
Stap 3
Na het tekenen van de opdrachtbevestiging gaan we direct voor je aan de slag.
Stap 4
Na het aanmaken van je administratie word je intensief begeleid door jouw vaste Yaarwerk professional zodat je snel weet hoe je aan de slag kunt.
Stap 5
We starten met een opstartgesprek waarbij je leert om te werken met Yuki en waarbij jouw wensen en verwachtingen verder worden uitgewerkt. Ook stellen we in overleg een overstapplanning op.
Stap 6
Tijdens het startgesprek is de basis van jouw administratie gelegd en kan je aan de slag. Ook bij de inrichting en overstap vanuit een ander pakket word je intensief begeleid om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Laat vrijblijvend een persoonlijke offerte maken
Afhankelijk van de omvang van jouw administratie bepalen we het definitieve tarief. Vraag daarom altijd vrijblijvend een offerte op maat bij ons op.